Sunday, November 13, 2005

What do you guys want?

The new editor of Russia Today, Margarita Simonyan, had some interesting body language during the Thursday morning Newsxchange session which invited newcomers to discuss their entry into the satellite TV news business. She was adamant that the new network will be independent from the government - but her folded arms didn't send the same message to the audience at a hotel in Amsterdam.

In fact it all sounds like it will be a TV version of the Voice of Russia radio service, when this new external TV service starts next month. But we can only judge whether it is Putin's TV network by watching it for a couple of months in 2006. I wonder if it will be on the Sky platform? Don't confuse the website with unrelated

No comments: